Gadżety reklamowe to bynajmniej nie tylko i wyłącznie baloniki reklamowe, cukierki, krówki czy papierowe teczki i torby reklamowe.
Materiały promocyjne powinny być dostosowane do sytuacji oraz grupy docelowej, do której zamieramy je kierować. Oczywiste jest przecież że nie obdarujemy poważnego biznesmena czy obiecującego, ważnego kontrahenta balonikiem i lizakiem. Z tego powodu na naszej liście powinny się znaleźć bardziej ekskluzywne gadżety promocyjne. Nie zawsze muszą to być bardzo drogie rzeczy takie jak sprzęt elektroniczny itp. ważne jednak aby prezentowały najwyższą jakość oraz były w dobrym tonie. Z pewnością dobrze odebrane więc zostaną eleganckie czekoladki i bombonierki. W ich wypadku logo firmy może być akcentowane zarówno na opakowaniu jak też bezpośrednio na każdej czekoladce. Z pewnością dobrze zostaną odebrane również wszelkiego czasu artykuły biurowe, a więc kalendarze oprawione w skórę, z delikatnie wytłoczonym logo formy. Zawsze sprawdzają się także eleganckie długopisy i wieczne pióra z wygrawerowanymi danymi naszej firmy. Poza samym wyborem odpowiedniego gadżetu reklamowego niezwykle ważny jest także elegancki i taktowny sposób jego wręczenia. Dobrym pomysłem na reklamę naszej firmy mogą być przykładowo cukierki reklamowe, można dobierać opakowania cukierków według naszego uznania, dzięki temu można zamieścić na nich nasze logo, czy też adres i nazwę naszej firmy. Dzięki temu możemy pozyskać bardzo ciekawe gadżety reklamowe.
Kilogram cukierków może zawierać wiele sztuk dlatego też to dobry pomysł jeżeli wybieramy się na targi lub też inne imprezy branżowe.
Można je rozdać bardzo dużej grupie osób, czyli naszych potencjalnych klientów. Wiele osób chętnie weźmie słodycze, dzięki czemu reklama będzie skuteczna. W przeciwieństwie do innych gadżetów reklamowych cukierki i innego rodzaju słodycze są bardzo dobrym pomysłem. Można wybierać spośród różnych cukierków dostępnych na rynku, mogą być to przykładowo popularne cukierki takie jak kukułki czy krówki.