Marketing Twojej firmy to wielka praca.
Musisz mieć techniki i metody, które pozwolą ci dotrzeć do klientów i klientów w sposób, który pobudzi ich do tego, co masz do zaoferowania. E-mail marketing może być doskonałym narzędziem dla Twojej strategii marketingowej, jeśli wiesz, jak z niego korzystać. Oto kilka dobrych wskazówek, które pomogą Ci zacząć.Jeśli wysyłasz e-maile do potencjalnych klientów, rozważ nakręcenie klipu wideo. Możesz spróbować wstawić wiersz w swojej wiadomości, który mówi im, aby zamówili teraz. Zakończenie wiadomości może informować te osoby, że mogą zostać klientem natychmiast po kliknięciu w podany link.Zanim umieścisz kogoś na swojej e-mailowej liście marketingowej, musisz mieć jej zgodę. Jeśli nie masz ich zgody, będziesz odpowiedzialny za wysyłanie spamu i będzie wiele skarg. Twój dostawca poczty e-mail może nawet rozwiązać Twoje konto, jeśli dowie się, co robisz. Zapobiegaj temu, prosząc ludzi, aby zapisali się na Twoją listę.Daj subskrybentom wyjście. Umieść link „anuluj subskrypcję” w swoich e-mailach lub w swojej witrynie, aby umożliwić im usunięcie się z listy. Powinieneś także skonfigurować swoją listę tak, aby sama się usuwała, usuwając subskrybentów, gdy określona liczba wiadomości nie spowoduje braku odpowiedzi lub działania ze strony odbiorcy. Dzięki temu Twoje e-maile nie będą irytujące dla bezinteresownych subskrybentów i zachowa Twój wizerunek.Dostarcz swoim klientom przydatne wskazówki lub informacje w każdym biuletynie marketingowym. Pomyśl o biuletynie jako o okazji do wykazania się swoją wiedzą w swojej dziedzinie.
Twoi klienci będą Ci bardziej ufać, gdy zobaczą, ile wiesz, i będą bardziej skłonni do kupowania od Ciebie produktów lub usług.Przeszukuj swoją listę e-mailową i podziel odbiorców na różne segmenty na podstawie danych profilowania, które posiadasz.
Pozwoli to na bardziej strategiczne podejście do wiadomości i skutecznie zwiększy szanse na wyższe współczynniki otwarć i klikalności. Nawet jeśli nie masz profilowania, spójrz na kierowanie geograficzne. Różne regiony w różny sposób reagują na różne typy wiadomości.Kiedy budujesz skuteczną kampanię e-mail marketingową, musisz mieć odpowiednie formularze rejestracyjne na stronie internetowej swojej firmy. Upewnij się, że masz je na każdej stronie, a także upewnij się, że znajdują się we właściwych miejscach na stronach Twojej witryny. Jest to klucz do zarejestrowania klientów.Unikaj używania wykrzykników jako kul w swoich e-mailach. Jeśli chcesz wyrazić poczucie pilności lub ważności, użyj struktury swojego zdania i wybranych słów, aby wywrzeć to wrażenie. Nadużywanie tej formy interpunkcji może zniechęcić potencjalnych klientów i sprawić, że Twoja wiadomość będzie wydawać się nieszczera.Branding Twojej firmy jest niezbędny i powinien być również włączony do Twoich działań e-mail marketingowych. Dlatego musisz poświęcić trochę czasu na zbudowanie świetnego szablonu, który zawiera wszystkie podstawowe funkcje Twojej witryny. Pomaga to czytelnikom szybko powiązać Twoje e-maile z ogólną strategią marketingową.Wzbogać swoje kampanie e-mail marketingowe o aktywne i pasywne informacje zwrotne. Możesz uzyskać aktywną informację zwrotną od docelowych odbiorców, pytając, co ludzie myślą o Twoich e-mailach. Aby uzyskać pasywną informację zwrotną, potrzebujesz czegoś, co jest subtelne. Wykorzystaj programy lub narzędzia, aby ocenić, które łącza są najczęściej używane.E-mail marketing może być świetną okazją do dotarcia do klientów i klientów. Jeśli zastosujesz wskazówki zawarte w tym artykule, prawdopodobnie zauważysz, że Twój rynek docelowy jest bardziej zadowolony. Skorzystaj z poniższych wskazówek, aby stworzyć solidny plan marketingu e-mailowego, który ostatecznie zwiększy Twoje zyski.