Marketing wideo to świetny sposób na promowanie swojej firmy za mniejsze pieniądze.
Ale aby odnieść prawdziwy sukces, ważne jest, abyś miał odpowiednią wiedzę. Korzystając z poniższych wskazówek, dowiesz się, jak stworzyć plan, z którym możesz pracować.Nie pozwól, aby Twoja nieśmiałość powstrzymała Cię przed skorzystaniem z wideomarketingu. Kiedy patrzysz w kamerę, mów tak, jakbyś rozmawiał ze starym przyjacielem. Jest to bardzo prosty i skuteczny sposób na pokonanie dyskomfortu związanego z rozmowami z osobami, których nie znasz.Powinieneś stworzyć film, aby udokumentować swój typowy dzień w pracy, aby dać klientom wyobrażenie o tym, jak produkty są tworzone i wysyłane. Przedstaw swoich współpracowników, pokaż swoje miejsce pracy i postępuj zgodnie z różnymi krokami, przez które przechodzisz, aby zrealizować zamówienie. Celem tego krótkiego dokumentu jest przekonanie widzów, że jesteś godnym zaufania profesjonalistą.Po opublikowaniu filmu podaj swój adres internetowy w opisie filmu. W opisie zechcesz również umieścić kilka słów kluczowych opisujących Twój film. Pomoże to użytkownikom znaleźć Twoje informacje, a wyszukiwarki skutecznie uszeregują Twój film. Twój adres internetowy może również znajdować się w Twoim filmie.Jeśli zdecydujesz się zatrudnić specjalistę od marketingu wideo, który stworzy film dla Twojej firmy, najpierw sprawdź ich portfolio. Musisz zatrudnić profesjonalistę, który potrafi stworzyć wysokiej jakości filmy, zająć się konkretną niszą i przekonać klientów do zakupu produktu. Nie trać czasu i pieniędzy na profesjonalistę, który nie ma dobrego portfolio.Postaraj się stworzyć film o profesjonalnym wizerunku.
Oznacza to, że należy unikać korzystania z efektów dostępnych w programach, takich jak Windows Movie Maker i inne podstawowe oprogramowanie.
Uprość edycję, po prostu wycinając lub rozpuszczając na czarnym ekranie, zamiast używać standardowych efektów edycyjnych.Nawet jeśli próbujesz wypromować firmę, dobrym pomysłem jest trochę osobiste podejście do dostarczania wideo. Oznacza to, że możesz dzielić się osobistymi historiami, które mogą pomóc Ci połączyć się z innymi. Upewnij się, że zachowujesz profesjonalizm, ponieważ w przeciwnym razie możesz stracić użytkowników.Film z recenzją produktu to świetny sposób na promocję produktu. Pokaż, jak skonfigurować lub zademonstrować zastosowania swoich produktów. Omów każdą funkcję i sposób jej działania. Wymień wszystkie dostępne opcje i nie zapomnij o gwarancji. Recenzje wideo pokazują Twój rynek, dlaczego Twój produkt jest tym, który należy kupić. Zacznij od marketingu wideo i obserwuj wzrost sprzedaży.Jednymi z najskuteczniejszych sposobów na zdobycie odbiorców swoich filmów będą reklamy w mediach społecznościowych lub kody QR, które przekierują ludzi do Twoich filmów. Osoby, które zobaczą te reklamy, będą już miały środki (i prawdopodobnie czas), aby obejrzeć wideo. Jeśli im się spodoba, mogą natychmiast udostępnić link znajomemu, dając filmowi Twojej firmy jeszcze jedną ekspozycję!Przeglądaj Historie o wyszukiwaniu Google. To narzędzie pozwala pokazać odbiorcom różne rzeczy w Google, takie jak wyniki dla określonego zapytania, obrazy i mapy. Może to być dobry sposób na udokumentowanie Twojej obecności w Internecie, pokazanie odbiorcom polecanych postów na blogu lub utworzenie przewodnika, który pomoże klientom zamawiać Twoje produkty.Jak pokazał ten artykuł, marketing wideo oferuje wiele możliwości rozwoju Twojej firmy. Jednak te możliwości stają się ograniczone, jeśli nie masz odpowiednich informacji lub nie wiesz, jak je zastosować. Skorzystaj z tej porady, aby wykorzystać ten marketing wideo jako część biznesplanu.