Nowoczesne rozwiązania technologiczne to jedyne narzędzia, które pozwalają uzyskać na rynku przewagę nad konkurencją. Wysokiej jakości produkty i usługi bywają niewystarczające. Poznaj rozwiązania, które mogą stanowić cenne wsparcie Twojego przedsiębiorstwa w obszarze zarządzania relacjami z klientem, marketingu i sprzedaży.
Komunikacja z klientem w systemie omnichannel
Obecnie pozyskanie nowego klienta jest średnio 5 razy droższe niż utrzymanie dotychczasowego. Dlatego firmy pragnące liczyć się na rynku nie mogą pozwolić sobie na utratę konsumentów. Kluczowe znaczenie ma sprawna komunikacja i szybkie rozwiązywanie problemów. Dlatego warto wdrożyć w organizacji rozwiązania, dające możliwość kontaktu w wielu kanałach, czyli omnichannel. Zgłoszenia są odbierane jednocześnie na czacie, przez telefon, skrzynkę mailową i w mediach społecznościowych. Dobre narzędzie powinno także zapewniać pracownikom obsługi wygodny dostęp do historii zgłoszeń i bazy wiedzy.
Big data w sprzedaży, serwisie i marketingu
Trudno wyobrazić sobie współczesne przedsiębiorstwo, które nie korzysta z big data. Ogromne zbiory danych, pozwalające na raportowanie w czasie rzeczywistym, wykorzystuje się w sprzedaży, marketingu i obsłudze klienta. Ułatwiają one szersze spojrzenie na firmę i wyciągnięcie wniosków pozwalających na usprawnienie działań.
Automatyzacja procesów sprzedażowych
Automatyzacja procesów jest niezwykle ważna w sprzedaży. Czas pracowników to cenny kapitał, dlatego warto zadbać o automatyzację, która odciąży ich od wykonywania powtarzalnych zadań. Dzięki temu będą się oni mogli skupić na kluczowych celach.
Spersonalizowane kampanie marketingowe w wielu kanałach
Na rynku dostępne są innowacyjne rozwiązania dla firm w obszarze marketingu B2B i B2C. Pozwalają one na prowadzenie spersonalizowanych kampanii w wielu kanałach, raportowanie w czasie rzeczywistym oraz integrację marketingu ze sprzedażą i obsługą klienta.
Oferta Craftware dla biznesu – wiodący system CRM
Najlepszym wyjściem jest znalezienie narzędzia, które obejmie wszystkie wymienione procesy. Ciekawą propozycją jest wiodący obecnie system CRM Salesforce, oferowany w Polsce przez firmę Craftware. Oferta Craftware dla biznesu obejmuje wdrożenie tego skalowalnego i dostępnego chmurze systemu w sposób szybki, na zasadzie projektów zwinnych, które przynoszą wyższy zwrot z inwestycji już na etapie wdrażania projektu.