Porady na temat budowy mięśni

Jeśli chcesz zbudować mięśnie, daj sobie wystarczająco dużo czasu na regenerację. Może wydawać się kuszące, aby iść pełną parą naprzód, ale twoje ciało potrzebuje czasu wolnego, abyś nie zrobił sobie krzywdy. Trzymaj się rutyny budowania mięśni, która jest około trzy razy w tygodniu; początkujący mogą zacząć od dwóch razy w tygodniu.

Umieść wszystkie “wielką trójkę” w każdej rutynie, którą wykonujesz. Te ćwiczenia budujące masywne obejmują przysiady, wyciskanie na ławce i martwe wyciągi. Te ćwiczenia jednocześnie zwiększają zarówno masę mięśniową, jak i siłę. Regularnie włączaj zmiany w ćwiczeniach takich jak to.

Aby szybko budować mięśnie, musisz rozwijać swoje mięśnie. Wierzcie lub nie, jeśli nie pchacie mięśni, aby zwiększyć rozmiar, nie będą. Stosując zasadę przeciążania, możesz przyspieszyć swoje mięśnie. Jeśli nie znasz zasady przeciążania, oznacza to, że musisz ćwiczyć z ciężarkami, które są większe niż twoje mięśnie mogą wygodnie sobie z tym poradzić.

Kiedy ćwiczysz w celu budowania mięśni, ważne jest, aby zastanowić się, ile białka bierzesz. Ciało wykorzystuje białka do wielu rzeczy oprócz budowania mięśni, więc jeśli nie masz wystarczająco dużo, możesz nie widzieć pożądany wzrost mięśni. Pamiętaj, aby tego uniknąć, jedząc dietę bogatą w białka.

Śledzenie twoich postępów jest ważne, gdy próbujesz budować mięśnie. Ustalenie progresji może być trudne, jeśli nie poświęcasz czasu na śledzenie swojej budowy mięśni. Można to łatwo zrobić za pomocą taśmy mierniczej i notebooka. Zapisz wyniki początkowe i śledź rozwój wydarzeń co dwa tygodnie lub raz w miesiącu.

Aby zbudować szczupłe mięśnie, musisz ćwiczyć trzy do czterech razy w tygodniu. Powinieneś robić treningi, które wykorzystują wszystkie mięśnie twojego ciała, ponieważ pomoże ci to szybko schudnąć i wzmocnić mięśnie w tym samym czasie. Ćwiczenie każdego dnia może spowodować obrażenia ciała i przynieść efekt przeciwny do zamierzonego.

Uzupełnij węglowodany po treningu. Zostało udowodnione, że jeśli to zrobisz, w dniach, w których nie zamierzasz ćwiczyć, szybciej odbudujesz mięśnie. Jedzenie węglowodanów po treningu zwiększa poziom insuliny, co spowalnia tempo rozkładania białka przez organizm.

Kiedy stajesz się bardziej doświadczony w ćwiczeniach, bardzo ważne jest, abyś wyregulował ciężar, który podnosisz. Gdy staniesz się silniejszy, albo będziesz musiał zwiększyć swoją wagę lub powtórzyć, aby uzyskać tę pompę, której potrzebujesz do osiągnięcia dodatkowego wzrostu mięśni. Staraj się stopniowo zwiększać wagę, którą podnosisz, aby się nie poddawać.

Jeśli zdecydujesz się wziąć suplementy do pomocy w rutynowym budowaniu mięśni, zrób to ostrożnie. Wiele suplementów to kompletna strata pieniędzy, a niektóre mogą nawet być szkodliwe dla zdrowia. Porozmawiaj o swoich planach suplementacji z lekarzem lub licencjonowanym dietetykiem, aby upewnić się, że nie zaszkodzisz swojemu ciału.

Ludzie nastawieni na wyniki uwielbiają budować mięśnie, ponieważ zmiany zachodzą szybko i na wiele różnych sposobów. Zaczyna się od ich wyglądu, a następnie prowadzi do lepszego zdrowia i prostoty stylu życia, który nie ma sobie równych w żadnej innej zmianie życia. Zapoznaj się z poradami i technikami z tego artykułu i zacznij swoje zmiany już dziś!